Papi varázslatok


Man-eth 1 elmetisztítás 1. Mágikus hatás alatt álló JK elméjére ható varázslatok és lassula függőség megszüntetése.

Man-eth 1 fordító ige Pap e varázslat segítségével idegen nyelven íródott szövegeket tud lefordítani. Nem kell tudnia az adott nyelven, vagy ismernie az írás ABC-jét.

Man-eth 2 elme kifürkészése A JK, akit megérint a pap, annak kötelező pap 3 kérdésére igazat válaszolni.

Man-eth 2 irányítás 1. Pap képes egy rövid paranccsal rövid ideig irányítani egy JK-t.

Man-eth 3 elmetisztítás 2. Mágikus hatás alatt álló JK elméjére ható varázslatok, lassula függőség és megszállottság megszüntetése.

Man-eth 4 irányítás 2. Pap képes egy JK-t hosszabb ideig szolgájává tenni. Meg kell érintenie a célpontot és az onnantól a következő napkeltéig a papot szolgálja (amikor papnak újabb imát kell mondani istenének, hogy tudjon varázsolni). Egyszerre szint-1 számú szolgája lehet a papnak.

San-eth 1 sebgyógyítás 1. Pap képes önmagát teljesen felgyógyítani.

San-eth 1 harcos ereje 1. A pap a csata végéig +1-et sebez, az alap 3 sebzésen felül.

San-eth 2 vért erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a vért.

San-eth 2 fegyver erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a fegyver.

San-eth 3 sebgyógyítás 2. Pap képes egy JK-t teljesen felgyógyítani.

San-eth 4 harcos ereje 2. A pap egy JK-ra mondhatja, aki a csata végéig +1-et sebez, az alap 3 sebzésen felül.

Menth-ra 1 sebgyógyítás 1. Pap képes önmagát teljesen felgyógyítani.

Menth-ra 1 vért erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a vért.

Menth-ra 2 méreg semlegesítése A pap által választott ételben, italban, vagy karakterben ható méreg semlegesítése

Menth-ra 2 vért erősítő 2. Véglegesen mágikussá válik a vért.

Menth-ra 3 elme kifürkészése A JK, akit megérint a pap, annak kötelező pap 3 kérdésére igazat válaszolni.

Menth-ra 4 fegyver erősítő 2. Véglegesen mágikussá válik a fegyver.

Sith-ra 1 fordító ige Pap e varázslat segítségével idegen nyelven íródott szövegeket tud lefordítani. Nem kell tudnia az adott nyelven, vagy ismernie az írás ABC-jét.

Sith-ra 1 sebgyógyítás 1. Pap képes önmagát teljesen felgyógyítani.

Sith-ra 2 halotti beszéd A pap három kérdést föltehet egy halottnak, amennyiben rendelkezik az illető földi maradványainak egy részével

Sith-ra 2 elmetisztítás 1. Mágikus hatás alatt álló JK elméjére ható varázslatok és lassula függőség megszüntetése.

Sith-ra 3 felélesztés Gyógyításra nem használható, csak feltámasztás, a célpontnak halottnak kell lennie.

Sith-ra 4 végzet parancs A pap e varázslatának célpontjának életereje 0 lesz és ÁJULT állapotba kerül.

Yeoma 1 földgolyó A JK, akit eltalál egy lövedék 2 életerőpontot veszít, a páncél véd ellene.

Yeoma 1 vért erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a vért.

Yeoma 2 fegyver erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a fegyver.

Yeoma 2 sebgyógyítás 2. Pap képes egy JK-t teljesen felgyógyítani.

Yeoma 3 mágikus tárgy tisztítás Mágikus tárgyat újra közönséges tárggyá tesz. (isteni relikviákra nem hat).

Yeoma 4 felélesztés Gyógyításra nem használható, csak feltámasztás, a célpontnak halottnak kell lennie.

Yoszoe 1 izzó érintés 1. A JK, akit megérint a pap, erős fájdalmat érez és 1 élet pontot veszít.

Yoszoe 1 elmetisztítás 1. Mágikus hatás alatt álló JK elméjére ható varázslatok és lassula függőség megszüntetése.

Yoszoe 2 irányítás 1. Pap képes egy rövid paranccsal rövid ideig irányítani egy JK-t.

Yoszoe 2 izzó érintés 2. A JK, akit megérint a pap, erős fájdalmat érez és 2 élet pontot veszít.

Yoszoe 3 irányítás 2. Pap képes egy JK-t hosszabb ideig szolgájává tenni. Meg kell érintenie a célpontot és az onnantól a következő napkeltéig a papot szolgálja (amikor papnak újabb imát kell mondani istenének, hogy tudjon varázsolni). Egyszerre szint-1 számú szolgája lehet a papnak.

Yoszoe 4 végzet parancs A pap e varázslatának célpontjának életereje 0 lesz és ÁJULT állapotba kerül.

Yessza 1 harcos ereje 1. A pap a csata végéig +1-et sebez, az alap 3 sebzésen felül.

Yessza 1 vízlövedék Az eltalált JK 1 ÉP-t veszít, a páncél véd ellene.

Yessza 2 víz lelke 1. Pap képes önmagát anyagtalanná tenni, nem támadhatják, nem rabolhatják, de ő sem teheti ezeket.

Yessza 2 Mágikus egyensúly 1. A JK-ra nem hatnak az elmét célzó varázslatok 10 percig

Yessza 3 buborékfal A buborékkal eltalált JK sérül maximum egy életerőpontot varázslatonként és egy percig sétálnia kell, páncél nem véd ellene.

Yessza 4 víz lelke 2. Pap képes egy JK-t anyagtalanná tenni, nem támadhatják, nem rabolhatják, de ő sem teheti ezeket.

Yemo Yayati 1 harcos ereje 1. A pap a csata végéig +1-et sebez, az alap 3 sebzésen felül.

Yemo Yayati 1 elmetisztítás 1. Mágikus hatás alatt álló JK elméjére ható varázslatok és lassula függőség megszüntetése.

Yemo Yayati 2 Yayati átka A JK elméje összezavarodik, 15 percig valahányszor mondani akar valamit, annak az ellentettje jön ki a száján.

Yemo Yayati 2 Mágikus egyensúly 1. A JK-ra nem hatnak az elmét célzó varázslatok 10 percig

Yemo Yayati 3 Mágikus egyensúly 2. A következő 10 percben semmilyen varázslat nem hat a JK-ra

Yemo Yayati 4 felélesztés Gyógyításra nem használható, csak feltámasztás, a célpontnak halottnak kell lennie.