Varázslói varázslatok


Gyógyítás: Fel kell olvasni a tekercs szövegét hangosan és érthetően, miközben a botoddal megérinted a célszemélyt. Ha a varázslat sikeres, a célszemély visszakapja maximális életerőpontjait.

Feltámasztás: Gyógyításra nem használható, csak feltámasztásra, a célpontnak halottnak kell lennie. A varázslónak hangosan, érthetően fel kell olvasnia a varázslat szövegét, miközben a botjával megérinti a célszemélyt. Ha sikeres a varázslat, a célszemély maximális életerőponttal ébred fel.

Halálvarázs: A varázshasználónak hangosan, érthetően fel kell olvasnia a tekercs szövegét, rá kell mutatnia a botjával és egyértelműen meg kell neveznie a célpontot. Ha a varázslat sikeres, az áldozat halottnak számít.

Ébredés: Gyógyításra nem használható, csak ébredésre, a célpontnak ájultnak kell lennie. A varázslónak hangosan, érthetően fel kell olvasnia a varázslat szövegét, miközben a botjával megérinti a célszemélyt. Ha sikeres a varázslat, a célszemély egy életerőponttal ébred fel, de tudja folytatni a harcot.

Ájulás varázs: A varázshasználónak hangosan, érthetően fel kell olvasnia a tekercs szövegét, rá kell mutatnia a botjával és egyértelműen meg kell neveznie a célpontot. Ha a varázslat sikeres, az áldozat ájultnak számít. Elveszíti az összes élet erejét és összeesik.


Berzeker: A varázshasználónak hangosan, érthetően fel kell olvasnia a tekercs szövegét, majd botjával rá kell mutatnia a célpontra, és egyértelműen meg kell neveznie a célpontot. Ha a varázslat sikeres, a célszemély a csata végéig +1-et sebez, az alap 3 sebzésen felül.

Parancsszó: A varázshasználónak hangosan, érthetően fel kell olvasnia a tekercs szövegét, botjával rá kell mutatnia a célpontra, egyértelműen meg kell neveznie a célpontot, és egy két szavas parancsot kiáltania (pl fuss el, feküdj le, ölj barátot, boka fogás......) Ha a varázslat sikeres, a célszemélynek 10 másodpercig (hangosan vissza kell számolnia) kell teljesítenie a parancsot.

Szimpátia varázs: A JK, akire a varázslatot mondták, fél órára a varázslatban megjelölt személyt a barátjának kell tekintenie. A varázslat hatásának elmúltával a varázslat alanya emlékezni fog, hogy barátkozott a megjelölt személlyel, de érzelmei iránta visszaállnak a varázslat előtti állapotukba.

Ármány varázs: Az, akire a mágus mondta a varázslatot fél órán keresztül ellenségének kell tekintenie a megjelölt személyt. A varázslat megszűnésével emlékezni fog, hogy nem kedvelte az illetőt, de érzelmei visszaállnak korábbi állapotukba.

Jókedvre derítés varázs: Akire a varázslatot mondták el kell játszania, hogy jobb kedvű, fél órán keresztül. (Ha rosszkedvű volt, jó kedvű lesz; ha jó kedvű volt, ki akarja rúgni a ház oldalát.) A hatás elmúltával a hangulata visszatér a korábbi állapotába.

Elkedvetlenítés varázs: Akire a varázslatot mondták, el kell játszania, hogy rosszabb a hangulata, fél órán keresztül. (Ha jókedvű volt, rosszkedvű lesz; ha rosszkedvű volt, öngyilkos hangulata lesz) A varázslat hatásának elmúltával a kedve visszatér korábbi állapotába.

Igazmondás varázs: A varázsló a varázsszöveg elmondása után rámutat a célpontra, aki köteles a következő két kérdésre, amit hall, igazat válaszolni. Köteles válaszolni.