Varázstárgyak


Varázstárgyak: Ezek azok, amikről már halhatott karaktered, ha esetleg újjal találkozol arról lesz pontos leírás a megfelelő embernél és/vagy a terepen

  • Függés feloldása ital: Megszünteti a drog függőséget.

  • Lasulla ital: Ez egy drog. Aki elfogyasztja, leül, és éber álomba kerül, amíg a hallucinációja tart, ez egy jó 5 perc. Használója mindent elkövet, hogy időben megszerezze a következő adagot belőle. Ellenkező esetben 2 óra elteltével a JK letargikus lesz, egyre erősödő fájdalmat érez, minden órában 1 ÉP-t veszít A függőséget csak mágiával vagy varázsitallal lehet megszüntetni.

  • Méregital: Hatás: Az üvegcse teljes tartalmát bele kell önteni (vagy úgy tenni, mellé önteni) a megmérgezni kívánt JK ételébe vagy italába. Ha megeszi/megissza az áldozat, veszít 2 életpontot. Ha az áldozat életereje ezáltal 0 vagy az alá esne, akkor ÁJULT lesz.
    Másik felhasználási módja: Látványosan kiöntöd a fegyvered mellé (mintha a fegyverre kennéd). Egy percen belül a következő találatra hat, amivel a fegyver sérülést okoz - ilyenkor +1 HP sebet okoz. Ha fennakad a páncélon, nem fejti ki a hatását. Példa.: megvágod az ellenfeled lábát, amin van egy bőr páncél. A láb vágás alapból 2HP, a bőrpáncél miatt 1, de mivel mérgezett a fegyver, 2 hp-t fog veszíteni. Ha azonban nehéz páncél van a lábán, egyáltalán nem fogod tudni megsebezni.

  • Bölcsek köve: +1 max HP-t ad, hiába van több, akkor is csak 1et fog adni, ezt a max HP-t nem lehet felhasználni alkimista alapanyag készítésére.

  • Átok elleni ital: Átkok megtöréséhez szükséges. Erősebb átkok feloldásához az ital mellett másra is szükség lehet (pl. konkrét tárgyak, szövegek stb.) - erről az átok leírásából értesülhetsz. Kérdés esetén keresd a szervezőket!

  • Gyógyital: Felgyógyít 3 életpontot, max fölé nem mehet.

  • Berzerker főzet: Add 2 életpontot, max fölé is mehet. Fél óráig tart a hatása, ha addig nem sebzik meg a fogyasztót, akkor visszaáll az Ép-je a maxig. (Ha megsebzik és utána gyógyítják, akkor is csak maxig gyógyul, akkor már nem mehet feljebb 2vel)

  • Szerelmi bájital: Aki ezt megeszi/megissza, szerelmes lesz abba, aki adott a véréből a bájital elkészítéséhez.

  • Elme felszabadítás itala: Megszünteti a szerelmi bájital hatását és az elmére ható varázslatokét. ( Szimpátia varázs, Ármány varázs, Jókedvre derítés varázs, Elkedvetlenítés varázs, Irányítás 2, Szerenád, Barátság dala, Háború dala, Béke dala)

  • Mágikus fegyver: Bármilyen fegyver plusz egy sebzést kap. (Csak egyszer erősíthető, arany szalaggal kell jelezni). Íjak, nyílpuskák esetén a vesszőt ruházza fel varázserővel - egy alkotó szertartás során legfeljebb két darabot. A mágikussá tett fegyverekre már nem hatnak az egyéb alkotó receptek, pl. a Jégfegyver

  • Mágikus vért: Bármilyen vért, plusz egy védelmet kap. (csak egyszer erősíthető, arany szalaggal kell jelezni).

  • Jég fegyver: Bármilyen fegyver, kap bénulás hatást. Ha a fegyver sérülést okoz - ilyenkor ahol eltalálod ellenfeled, ott lebénul (pl. bal kar találat esetén bal kar). A törzs találat teljes bénulást okoz. Ha a fegyver fennakad a páncélon, nem fejti ki a hatását. (csak egyszer erősíthető, arany és kék szalaggal kell jelezni). Távolsági fegyvereknél, nyílra kell tenni, egy alkotás 2 nyílra jó. (Nem lehet kombinálni Mágikus fegyverrel)

  • Lasulla irányítás pálcája: Tudja irányítani a lasulla drog hatása alatt álló személyek hallucinációit. Ily módon földöntúli gyönyörökhöz juttathatja, vagy befolyásolhatja őket, sőt, egy olyan képzetet is elrejthet a lázálomban, amit onnantól kezdve a lasullafogyasztó igaznak hisz.

  • Révület itala: Fogyasztója révületbe esik és fel tud tenni egy kérdést az isteneknek, akik látomásban válaszolnak (Szervező szükséges hozzá)

  • Bénító méregital: Az üvegcse teljes tartalmát bele kell önteni (vagy úgy tenni, mellé önteni) a megmérgezni kívánt JK ételébe vagy italába. Ha megeszi/megissza az áldozat, fél órán keresztül nem tudja behajlítani a kezét, ez harcnál igen kényelmetlen.
    Másik felhasználási módja: Látványosan kiöntöd a fegyvered mellé (mintha a fegyverre kennéd). Egy percen belül a következő találatra hat, amivel a fegyver sérülést okoz - ilyenkor ahol eltalálod ellenfeled, ott lebénul (pl. bal kar találat esetén bal kar). A törzs találat teljes bénulást okoz. Ha a fegyver fennakad a páncélon, nem fejti ki a hatását. Fegyverméregként használva a hatás egy percig tart.

  • Bénító méregital semlegesítő: Megszünteti a Bénító méregital hatását

  • Elmeóvó amulett: Megvéd az elmére ható hatásoktól.
    Ezektől véd:
    Varázslói: Parancsszó, Szimpátia varázs, Ármány varázs, Jókedvre derítés varázs, Elkedvetlenítés varázs, Igazmondás varázs,
    Papi: Irányítás 1, Irányítás 2, Elme kifürkészése,
    Bárd: Szerenád, Barátság dala, Háború dala, Béke dala,
    Alkotó hatások: Szerelmi bájital, Lasulla irányítás pálcája, Dilamus irányítás pálcája

  • Mágikus bilincs: A JK, aki viseli, nem tud mágiát (se varázslóit, se papit, se bárdmágiát, se alkotó recepteket) használni. Akire rákerült, nem veheti le saját magáról! Tehát a bilincset csak valaki más távolíthatja el. Akit megbilincselnek vele, veszít egy max ÉP-t, amit csak akkor kap vissza, ha lekerült róla a bilincs. Ha a viselője nem ismer semmiféle mágiát, a max ÉP-t akkor is elveszíti, és ő sem tudja levenni magáról a bilincset. A bilincs eltávolításához egy mágikus mondatra van szükség. Ha ezt a bilincs viselője mondja ki, hatástalan lesz, sőt, olyan lélek, akit ily módon megbéklyóztak másról sem vehet le mágikus bilincset.
    Az alkotó a tárgy elkészítése közben találja ki az egyszerű mondatot, ami a "kulcs" lesz.


Alapanyagok:

  • Herbalista alapanyag - zöld token

  • Alkimista alapanyag - kék token

  • Tárgykészítő alapanyag - szürke token

  • Polihisztor alapanyag - piros token, ezzel az alapanyaggal helyetesíthető bármelyik másik, de kettő kell belőle

  • Kristály - alaci fizető eszköz

  • Levél - lasulla levele, csak speciális eszközzel lehet leszedni

  • Vér - az alkotó vagy más értelmes lélek önként adott vére (1 vér 1 ép sérülésnek számít)

  • Belső energia (az alkotó csak a sajátját tudja használni -1 max ÉP) Ha pont annyi ÉP-éd van, mint max ÉP-éd, akkor az is csökken 1-gyel) A max életerő pontok, minden reggel a hajnali meditációval térnek vissza és az aktuális Ép-éd is gyógyul annyit. (pl.: Max Ép 2, Aktuális 1, hajnali meditáció után Max Ép 3, Aktuális 2)